Reklamacje i serwis - Sklep i serwis komputerowy OMEGA Brzeg, kasy fiskalne posnet, naprawa laptopów i monitorów, sprzedaż kas fiskalnych, profesjonalny serwis komputerów i laptopów brzeg.

Szukaj
Serwis
O firmie
Strona główna
Porady
Recykling
Galeria
Kontakt
Przejdź do treści

Menu główne:






Reklamacje i serwis

Reklamacje i serwis
Serwis producenta
Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do producenta, w większości przypadków przyśpiesza jego realizację. Poniżej znajdziesz listę producentów wraz z danymi do kontaktu. Jeśli producent, którego szukasz, nie znajduje się na poniższej liście, skontaktuj się z nami - nasi pracownicy zapewnią Ci fachową pomoc w każdej sytuacji.

Wybierz producenta z listy, aby wyświetlić dane kontaktowe autoryzowanego serwisu:

Serwis Acer



Zgłoszenia reklamacyjne:
Tel. 801 080 650
Tel. 22 471 07 77
Serwis i wsparcie techniczne:
Sterowniki:

Reklamacje i zwroty


Reklamacje
1. Klient ma prawo do reklamacji Towaru zakupionego w
naszym sklepie w okresie wyznaczonym w karcie gwarancyjnej.
2. Klient
na koszt własny dostarcza do sklepu reklamowany Towar, kopię lub oryginał paragonu fiskalnego bądź faktury VAT zwanej dowodem zakupu.
3. Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.

Zwroty
Sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć towaru zgodnego z umową. Zależy to wyłącznie od jego dobrej woli.
Kli
ent ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania tylko w przypadku zakupów dokonanych przez internet, a towar nie posiada śladów użytkowania.

 
Copyright 2016. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego